perjantai 26. maaliskuuta 2010

Haaveita pitää olla!

Monivuotinen haave toteutui kun talliin muutti Cora oikealta nimeltään Coralle. Rodultaan matami mimmi on Brandenburg (puoliverinen)

Minulla on ollut puoliverinen 10 vuotta sitten ja siitä jäi haave saada uudestaan sellainen. Hippi hoiti ratsun virkaa tässä välissä hyvin, mutta kun viime vuonna jouduin luopumaan Hippistä sen kunnon mennessä huonommaksi, tuli taas mieleen hankkia puoliverinen ratsu.

Sattumien kautta se sitten muutti meille. Siihen on syyllinen, myös Corasta puolet omistama Pauliina.

Cora on sopeutunut muuttoon ilman ongelmia, matami viihtyy kunhan ruokaa on tarpeeksi. Nyt on aloitettu matamin ja minun kuntoutus. Cora on ollut mammalomalla kahden varsan teon ajan ja minä en ole paljon hevosen selkään kiivennyt viime elokuun loukkaantumisen jälkeen. On tuntunut että se olen minä mikä sitä kuntoutusta tarvitsee enemmän.

Laitan matamista kuvia kun niitä saan aikaiseksi otettua, mutta jos kiinostaa tamma löytyy allaolevasta linkistä.
http://www.sukuposti.net/sukutietokanta.php?Numero=361214

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti